Потребителското "изживяване" е с ТРИ букви
Звънят
ми...
легенда:
>>>>>
АЗ
>>>>>
Брата
Да
помогна с новата дебитна карта и активното/ активирането на активно банкиране,
за
правене на преводи – настроени и получени днес от банков клон.
Жената
е от дълги години ползвател на услугите на банката. Но до сега не беше ползвала
активно банкиране за преводи, а само пасивно такова. И уви трябваше да се
разходи до офиса – Дигитална ера и еволюция и революция.
Сега
просто и се наложило да си направи банкирането активно за преводи – чрез
активирането на еди какъв си дигитален сертификат и да си получи новата
карта.
Обяснява
ми какво са и казали от клона.
Обяснява
ми, че гледа официална инструкция в интернет кое къде как се прави с youtube video tutorial си
е - нали сме мега дигитални и напредничави.
"сертификати"
; "статични кодове" ; "настройки" и други подобни
неща.
Споделя,
че това което показва видеото го няма в банкирането!
И тук
се чупи нещо някъде и звъни на кол центъра!?
Само
че той и кол центъра си е счупен и всеки път ще чуеш различно нещо от всеки –
както с политиците ни е!? Казали са и че трябва там сама да си го
активира сертификата в меню Настройки и да стане- само че как да стане бе момче
– като седи със статус в системата НЕАКТИВЕН номер.
И тук
Ви „светка“ и на мен също – кой активира този номер и къде за да се активира
сертификата който го използва и да дойде един автоматичен код на смс за да се
активира после сертификата. Логика – някой не знае цялостно цикъла на активация
на сертификат – че първо се минава през активация(проверка на ЛК и др. такива и
номер и оператор). Тоест параграф 22 – Казват ти оправи си го там – а трябва те
да го цъкнат при тях там Ха!?
Аз
не съм потребител на същата банка и не съм сигурен какво, къде и как се прави.
Имал
съм и съм използвал услугите на няколко банки през годините, но на точно тази
не.
Брат
ми е в банковата сфера повече от 7 год.
Пренасочих
я към него за помощ.
Разбира
се той веднага разбира къде е грешката!
Грешката
е в 2 -ма служители с които се е свързала моята позната, които не са наясно с
инструкцията и процедурата за активация на активно онлайн банкиране с дигитален сертификат. Е как бе нали сме дигитални – това е най-важния продукт
за една банка – всичко искат да минава дигитално жилищни потребителски кредити
заявки за всичко.
А не
знаем как да го свържем и самите ние….
Защо
ли от практиката и опита си знам че над 50% от служителите в офис с клиенти
(касиери, агенти и други срещащи се с клиенти директно) не знаят и не ползват
активно банкиране!
Трябвало
да се чака някой да го активира и да получи SMS!
След гореизложеното си мисля това ли
е бъдещето на банките в България?
Все
по-тромави и сложни процедури за най-обикновени услуги:
- Активно
онлайн банкиране;
- Активиране
на нова дебитна карта;
За тези проблеми си
има решение:
Стратегии за гладкото/безпроблемно
потребителско изживяване.
Seamless Customer Experience Strategies
Comments