Потребителското "изживяване" е с ТРИ букви

Звънят ми...

легенда: 

>>>>> АЗ

>>>>> Брата

Да помогна с новата дебитна карта и активното/ активирането на активно банкиране,  за правене на преводи – настроени и  получени днес от банков клон.

Жената е от дълги години ползвател  на услугите на банката. Но до сега не беше ползвала активно банкиране за преводи, а само пасивно такова. И уви трябваше да се разходи до офиса – Дигитална ера и еволюция и революция.

Сега просто и се наложило да си направи банкирането активно за преводи – чрез активирането на еди какъв си дигитален сертификат и да си получи новата карта.

Обяснява ми какво са и казали от клона. 

Обяснява ми, че гледа официална инструкция в интернет кое къде как се прави с youtube video tutorial си е  - нали сме мега дигитални и напредничави.

"сертификати" ; "статични кодове" ; "настройки" и други подобни неща.

Споделя, че това което показва видеото го няма в банкирането!



И тук се чупи нещо някъде и звъни на кол центъра!?

Само че той и кол центъра си е счупен и всеки път ще чуеш различно нещо от всеки – както с политиците ни е!? Казали са и  че трябва там сама да си го активира сертификата в меню Настройки и да стане- само че как да стане бе момче – като седи със статус в системата НЕАКТИВЕН номер.

И тук Ви „светка“ и на мен също – кой активира този номер и къде за да се активира сертификата който го използва и да дойде един автоматичен код на смс за да се активира после сертификата. Логика – някой не знае цялостно цикъла на активация на сертификат – че първо се минава през активация(проверка на ЛК и др. такива и номер и оператор). Тоест параграф 22 – Казват ти оправи си го там – а трябва те да го цъкнат при тях там Ха!?

Аз не съм потребител на същата банка и не съм сигурен какво, къде и как се прави.

Имал съм и съм използвал услугите на няколко банки през годините, но на точно тази не.

Брат ми е в банковата сфера повече от 7 год. 

Пренасочих я към него за помощ.

Разбира се той веднага разбира къде е грешката!

Грешката е в 2 -ма служители с които се е свързала моята позната, които не са наясно с инструкцията и процедурата за активация на активно онлайн банкиране с дигитален сертификат. Е как бе нали сме дигитални – това е най-важния продукт за една банка – всичко искат да минава дигитално жилищни потребителски кредити заявки за всичко.

А не знаем как да го свържем и самите ние….

Защо ли от практиката и опита си знам че над 50% от служителите в офис с клиенти (касиери, агенти и други срещащи се с клиенти директно) не знаят и не ползват активно банкиране!

 

Трябвало да се чака някой да го активира и да получи SMS!

 


След гореизложеното си мисля това ли е бъдещето на банките в България?

Все по-тромави и сложни процедури за най-обикновени услуги: 

  • Активно онлайн банкиране;
  • Активиране на нова дебитна карта;

 

За тези проблеми си има решение:

 

Стратегии за гладкото/безпроблемно потребителско изживяване.

Seamless Customer Experience Strategies



 

 

Comments

Popular Posts