Трети Март ми започна с викове идващи от банята...?!‬

О Шипка~


‪Трети Март ми започна с викове идващи от банята...?!‬
‪WtF какво се оплеска пък сега?! Замислям се каквото и да е оплескано - баня е - за момент ми улекна и не бързах да скокна от юргана...‬  Обичам да гушкам юргана... ( мда и аз се сещам за Ю ГОНА ДАЙ )
‪Но! След тези викове отново:‬
    ‪- Водата от казанчето не спира 10мин елаааа....
- Каквоооо?! Азззе!?
....почна да ‬вика пак жената
- Тя:  Идвай, даже ръмжи яко и шумии...
Боже Трети Март е ...?! А то ръмжи, бумти, тече... О Шипка, опълченци, война, битка... (минаха ми мисли наистина за Шипка), ( все пак си мислех, че като стана в 9 ще гледам гордо, спокойни по ТВ честванията ?! Уви )
И така нагазвам в банята и почвам битката за Свободата “Санчо” - този последния бил рекъл накакви мисли за нея!? Имам ги записани... в бележка на Ай- фона - стар модел... като казанчето!
Действаме ! Първо Спираме инвазията и напрежението на Махмуд || - шумът и гърмежите спират...
Правим разбор с генерала... има жертви, но е спокойно и няма опасност вече?!
Щети те са големи... пращаме конницата за още подкрепления и бързо уведомление до най-близкия квартален щаб - битов магазин за кенефи и казанчета?!...
Бързо нагласямя новите войни и ги пускаме отново в течението на гърмежа бумтежа и налягането на водопровода ?!
Време е да си изпием кафето най-после и да “О Шипка” си беше “О Кенеф+Казанче”
За СВОБОДАТА
За БЪЛГАРИЯ
За 3 МАРТ
За БЪЛГАРСКОТО
За  БАШ МАЙСТОРА
За нивото Казанчеее ?!



поклон ....!?
Нали отменили всичко заради CoVid 19  корона вируса ?!

Георги Станчев
3 Март 2020г.

Comments

Popular Posts