Facebook Социални Експерименти:
















...Хората много повече имат нужда някой да ги разбира, отколкото да има казва какво да правят. Всъщност няма значение какъв е комуникационния канал, ако стига до таргета, въпросът е как се използва. Ако размахвайки пръст, крещиш "Бъди готин!", няма много полза дори и от Facebook , но ако повдигне въпроса "Какво е да си готин?", вече се получава диалог, а диалогът е комуникация"...

...Съветите на Леандер градирха. Той припомни, че Facebook, Twitter и LinkedIn са просто още една възможност, но не и панацея за целите на популяризирането на дедана марка, компания или бизнес. Изводът на Леандер е, че нивото на експертиза в тази област все още е толкова ниско, че често може да загърбите експертите за сметка на безкрайно експериментиране. Леандер удачно цитира принципа TTT - Things Take Time...

източник: .net/лято 2010

Comments

Popular Posts